Včera jsem byla v MŠ na konzultační hodině, kde se probírala Tedíkova připravenost na školu. Probírali jsme všechny oblasti pro školu důležité.
Tedík musí ještě doladit řeč, ale i v té udělal velký pokrok – zbývá ještě R (používá zatím jen ve spojení Tr, Dr, Br a Fr) a Ř. Ostatní hlásky vyslovuje, když si dává pozor, správně.
Tělocvik je trošku slabší, do výšek Tedík prostě neleze, s míčem se nekamarádí, ale obávám se, že tato vlastnost je dědičná a nic moc se s tím nedá dělat.
Za vše ostatní byl pochválen – slovní zásoba, malování, kreslení, stříhání, vyrábění, znalost písmen a číslic, tkaničky, bruslení, spolupráce při činnosti, soustředěnost při činnosti, vytleskávání, zpěv, atd.
Ani jsem nevěděla, že si ve školce často hraje na rozhlasového moderátora. Odmoderuje, pak jako pustí písničku, kterou pochopitelně rovnou zazpívá. Že by se i zde projevily geny?
No, každopádně shrnutí bylo, že podle názoru MŠ, je Tedík na školu zralý. Ještě nás ale čeká názor pedagogicko-psychologické poradny.
Tedík musí ještě doladit řeč, ale i v té udělal velký pokrok – zbývá ještě R (používá zatím jen ve spojení Tr, Dr, Br a Fr) a Ř. Ostatní hlásky vyslovuje, když si dává pozor, správně.
Tělocvik je trošku slabší, do výšek Tedík prostě neleze, s míčem se nekamarádí, ale obávám se, že tato vlastnost je dědičná a nic moc se s tím nedá dělat.
Za vše ostatní byl pochválen – slovní zásoba, malování, kreslení, stříhání, vyrábění, znalost písmen a číslic, tkaničky, bruslení, spolupráce při činnosti, soustředěnost při činnosti, vytleskávání, zpěv, atd.
Ani jsem nevěděla, že si ve školce často hraje na rozhlasového moderátora. Odmoderuje, pak jako pustí písničku, kterou pochopitelně rovnou zazpívá. Že by se i zde projevily geny?
No, každopádně shrnutí bylo, že podle názoru MŠ, je Tedík na školu zralý. Ještě nás ale čeká názor pedagogicko-psychologické poradny.
Jana
Žádné komentáře:
Okomentovat