pondělí 17. března 2008

Únor zpětně aneb nestíhám II.

Matěj se v únoru opravdu činil – začal jíst zeleninové příkrmy, maso, a dokonce i ovoce. Nedá se říct, že by jídlo vyloženě zbožňoval, ale nechá se nakrmit. Bohužel ale odmítá pít čaj. Takže se bez prsu neobejde a já se nemohu vzdálit :-(. Začal také lézt po čtyřech! Byl poprvé u táty v práci a také jel poprvé metrem…

Tedíkovi bylo v únoru 3,5 roku. Zúčastnil se masopustu a karnevalu, obojího v převleku za lékaře :-). Ke konci měsíce ale dostihla našeho doktora angína.

Petr oslavil své 31. narozeniny (dárek v podobě iPodu si věnoval sám) a k svátku byl obdarován činkami (3 kg/činka). Také vyřešil zapeklitý problém s fotkami, které jsem chtěla nastavit jako tapetu PC. Náš nový monitor vše roztáhl do šířky. Já se trápila úpravou fotek na požadovaný formát ručně, Petrovi stačily dvě minuty na vydělení poměru pixelů a vyšlo mu magické číslo 1,6. V tomto poměru musí být strany fotky, aby byla krásně vidět…DĚKUJI :-).

Já jsem se v únoru odvážila navštívit autoškolu a zjistit informace o kondičních jízdách. Tím to bohužel také skončilo. Stále nejezdím.

Jana


Žádné komentáře: