pátek 17. září 2010

Tedíkovy ztráty

Tedík je ve škole zatím moc spokojený, těší se a úkoly dělá s chutí. Ovšem začíná ztrácet věci. Minulý týden to byl klíček od skříňky v šatně. Nechal ho v zámku prý proto, že mu nikdo neřekl, že se to dělat nemá a šel na oběd! Musela jsem najít pana školníka, aby mu skříňku odemkl, a Tedík si mohl vzít své věci (oblečení a tašku). Klíč se naštěstí našel v družině a já nemusela platit nový.
Tento pátek to byla mikina. Když jsem si pro T. přišla, ve skříňce ji neměl, zato tam byla nějaká cizí. Díky paní učitelce se přišlo na to, že během TV došlo k výměně mikin mezi spolužáky, oba si do skříňky zamkly tu spolužákovu. Ani jednomu to nepřišlo divné. Než se to celé vyřešilo, Tedík odkráčel SÁM ze školy domů, aniž by mi o tom řekl. Patřičně hrdý na to, že to zvládne se chlubil i kolemjdoucím (prý se tvářil děsně důležitě), takže jsem se o jeho činu hned dozvěděla a následovala ho (s Máťou). Cestu domů opravdu zvládl, jen byl upozorněn, že by se mohl příště aspoň zmínit… Je ale pravda, že jsem ho od pondělka cestě do a ze školy učila. Chodila jsem za ním a pozorovala, jestli jde správně.

J.

Žádné komentáře: