pondělí 15. června 2009

Deníček z Itálie - den čtvrtý (úterý 9.6.2009)

Je pod mrakem, proto se rozhodujeme vyrazit na výlet do Florencie. Vyrážíme v 10:00. Na místě jsme se dvěma zastávkami před polednem. Chvíli nám zabralo najít centrum a hlavně parkoviště. Nakonec se podařilo, parkujeme v podzemních garážích u nádraží Santa Maria Novella. Před prohlídkou města se nejprve zastavujeme na oběd v restauraci s venkovním sezením u kostela Santa Maria Novella. Pokračujeme k řece Arno a dále po nábřeží k mostu Vecchio, nakonec se dostáváme na Piazza della Signoria, kde si děláme malou přestávku a prohlížíme si přítomné sochy – hlavně pak kopii Michelangelova Davida. Tedík propuká v pláč u galerie Uffizi, před níž jsou „hýbající se sochy“. Naše prohlídka pokračuje směrem k Piazza della Repubblica, kde si dáváme zmrzlinu. Poslední zastávkou je Piazza del Duomo, kde si zvenku prohlížíme nádherný Dóm. Poté už jdeme směr garáže, nasedáme do auta a vracíme se do Massy. Zastavujeme se ještě v Carrefouru na nákup. Doma jsem v 19:00.
Večeříme, bereme foťák a stativ a jdeme na oblázkovou pláž, kde se fotíme na samospoušť všichni dohromady.
Ve 22:00 se vracíme domů, sprchujeme se a postupně uléháme. První usíná ve 23:00 Matěj.