úterý 21. července 2009

Deníček z Dublinu – den čtvrtý (neděle 19.7.)

Po snídani balíme. V 10:00 opouštíme Anchor Guesthouse a vracíme klíček od pokoje. Vydáváme se na O´Connell Street, odkud jedeme autobusem na druhou stranu řeky Liffey. Jdeme si prohlédnout Katedrálu sv. Patrika (největší irský kostel) a přilehlý park. Potom ještě Katedrálu Christ Church. Děláme ještě nějaké nákupy a na nábřeží u mostu O´Connell si dáváme v tradiční irské restauraci oběd. V areálu Trinity College pak sedíme na lavičce a sledujeme kriket (pravidla nám nejsou jasná, doma je musíme prostudovat). Bohužel se začíná zatahovat a prší. Jdeme se tedy schovat a pak už vyrážíme zpět do Anchor Guesthouse, kde jsme si nechali kufr. Kufr vyzvedáváme, loučíme se s milým personálem a jdeme na autobusové nádraží. Odtud odjíždíme na letiště. Tam jsme v 16:00. Kufr odbavujeme (váhový limit tentokrát 20kg) a já zjišťuji, že jsem si nechala v příručním zavazadle krém, řasenku a lesk na rty. Musím si proto zakoupit igelitový sáček a do něj výše zmiňované umístit, abych prošla letištní kontrolou. Prošla jsem. Čekáme na odlet do Prahy. Dvakrát nám změnili Gate, takže jsme se před odletem nenudili a přesouvali se dle pokynů. Odlétáme v 18:30 místního času se společnostní Aer Lingus, v 21:45 českého času přistáváme v Ruzyni. Jedeme domů a usínáme…