středa 22. července 2009

Návrat z Dublinu

Čtyři dny bez dětí jsme zvládli, děti zvládly čtyři dny bez rodičů, Věra zvládla čtyři dny s našimi dětmi. Paráda. Nejvíc jsem se bála Matějovy reakce na nepřítomnost kojící matky – vzal to prostě jako fakt. Hned po návratu se mléka dožadoval, mléko bylo, nabídla jsem, pokračujeme vesele dál :-). Druhou obavou byly Tedíkovy stýskací nálady a touhy také letět letadlem. Nechal si vše vysvětlit (několikrát) a myslím, že pochopil.
Šťastné znovu shledání proběhlo v pondělí ráno, když se vzbudili. Petr byl v práci, Věra už doma. Takže dárečky jsem rozdávala já. Dostali auto Pošťáka Pata s Patem, helikoptéru z Požárníka Sama s Tomem, čokolády a papírové královské koruny.

Podařilo se mi vyšetřit trochu času, vybrala jsem nějaké fotky z Dublinu, přidala popisky a prohlédnout si je můžete tady.

Jana
.

Šťastní - ráno 20.7.2009

Žádné komentáře: