pátek 27. května 2011

Čtvrtek 26.5. – jede se domů

Ráno vzali Jonáškovi opět krev a na vizitě se dozvídám, že hladina bilirubinu klesla a my můžeme konečně domů. Šla jsem do přízemí nemocnice zaplatit účet za pobyt a pak už jsme čekali na propouštěcí zprávu, Jonáškova byla hotová v deset, na tu moji jsme čekali až do dvanácti. Jonáškova váha je při propuštění 3150 g.
Po obědě pro nás přijel děda s Tadeáškem, společně jsme pobrali všechna zavazadla, nasedli do auta a jeli domů. Doma nastal tak trochu chaos. Musela jsem zabalit Tedíkovi batoh, protože ve čtyři odešel do školy, kde děti spaly přes noc. Trochu jsem poklidila, ale protože jsem byla dost unavená, ani jsem J. nekoupala. Petr přijel až kolem osmé. Máťa spal s námi v posteli, stýskalo se mu po mně a potřeboval se v noci tulit.

J.

Žádné komentáře: