úterý 31. května 2011

Úřady

Dnes byl vcelku náročný den, protože bylo potřeba zařídit pár věcí. Ráno odvézt sběr papíru do ZŠ a potom oběhat několik úřadů na Mělníku. Nejdřív jsem byla přihlásit Jonáška na VZP. Poté jsem byla na ÚP (SSP) zrušit rodičák na Máťu a požádat o rodičák na Jonáška. Zkusila jsem podat i žádost o přídavky. K tomu jsem ovšem neměla Petrovy přehledy z OSSZ a VZP. Takže jsem si to namířila i na tyto dva úřady (čímž jsem ten den byla na VZP 2x), přehledy jsem získala, ovšem na ÚP je zanesu jindy, protože jsem se musela vrátit domů nakrmit kojence. Stejně jsem se dozvěděla, že nově už nespadám pod Mělník, ale musím do Neratovic.
A protože je zítra Den dětí, večer jsme kluky obdarovali samými kreativními hračkami (pastelky, omalovánky, bloky, lepidla a barevné papíry), jen Jonášek dostal dudlík s medvídkem Pú.

J.

Žádné komentáře: