pátek 20. května 2011

V porodnici

Hlásím se z neratovické porodnice, kam mě Petr dnes v šest ráno dovezl. Včera (čtvrtek 19/5) mi ve 21:30 začala odtékat plodová voda. Kontrakce jsem žádné neměla a tak jsem chtěla počkat do rána, co se bude dít, za což jsem dostala od pana doktora přednášku, že po odtoku vody se má jet do dvou hodin do porodnice. Dělala jsem blbou, že o tom nevím…
V 10 hodin ráno jsem v kapačce dostala první antibiotika kvůli případnému zánětu a v 11 hodin se uvolnil dvoulůžák, tak jsem se do něj nastěhovala. Jinak jsem celý den chodila po chodbách místní nemocnice. Byly mi doporučeny i schody do přízemního bufetu, ale v tom vedru se to mockrát absolvovat nedalo. Večer po vizitě mi pan doktor navrhl počkat do rána a potom porod vyvolat. A protože viděl, že už začínám být vyčerpaná, dal mi injekci na uklidnění, po které bych měla i spát.

J.

Žádné komentáře: