čtvrtek 22. prosince 2011

O židličcce

Jonášek bude potřebovat jídelní židličku a tu, co mám ve sklepě po Tedíkovi a Máťovi nechci, protože je má roztrhané čalounění. Tak jsem se rozhodla, že mu koupíme novou. Vybrala jsem rostoucí židli Jitro, protože se mi nechce investovat jen do batolecí, chci, aby ji mohl používat i když bude starší. Objednala jsem si ji přes internet a vzala k ní i pultík pro batolata. Židle v pořádku dorazila, já ji zabalila do vánočního a den nato mi paní poslala omluvný email, že zřejmě došlo k výrobní chybě a je možné, že mi nebude pasovat pultík k nohám té židle. Milou židli jsem vybalila a musela ji celou sešroubovat (tajně v ložnici, aby to kluci neviděli), abych zjistila, jestli se mě to týká, nebo ne. Jako moc mi to nešlo, Petr nebyl doma a nakonec jsem sestavení konzultovala přímo s majitelkou firmy, která tu židli vyrábí. A huráááá, povedlo se, Jonáškova židlička není z vadné série, takže ji klidně může pod stromeček dostat. Už tedy ve smontovaném stavu, protože celé to znovu demontovat jsem zavrhla.

Žádné komentáře: