úterý 13. prosince 2011

Tedík a zub

Tedíka bolel večer poměrně dost zub (stolička), dlouho trvalo, než usnul, ráno si moc nestěžoval, a tak šel normálně do školy. Volala jsem zubařce, že má akutní bolest a jestli bychom mohli odpoledne přijít. Prý ne, protože toho mají moc, ať se stavíme zítra. Asi hodinu na to mi volala paní učitelka ze školy, ať si pro Tadeáše přijdu, že nemůže bolestí vydržet. Nebylo na co čekat, vzala jsem Tedíka a vzala ho k zubaři, bohužel i s Jonášem, protože jsem ho neměla kam dát. Sestřička se teda 2x nadšeně netvářila, ale já se nehodlala z čekárny hnout. Asi po hodině čekání jsme se dostali do ordinace, Tedík dostal injekci a následně mu byl zub vytržen. Tvář mu trochu napuchla a má zvýšenou teplotu. Byla jsem ho omluvit na zítra ve škole. Ach ty zuby.

Žádné komentáře: