středa 14. července 2010

Deníček z Irska – den čtvrtý (úterý 13.7. 2010)

Po snídani se vydáváme na celodenní výlet na jih do Galwaye. Cesta trvá 2,5 hodiny. Jedeme přes Charlestown a Tuam. V poledne jsme na místě, parkujeme a jdeme do centra města. Chvilku se procházíme, pak obědváme. Petr Shepherd´s pie, já chicken wrap a kluci pizzu. Začíná pršet. Kluci si kupují v suvenýrech patrové autobusy.

Autem pak pokračujeme na západní pobřeží, je to asi 80 km, projíždíme krajem Connemara kolem národního parku, okolí je nádherné. Hory, jezera, zeleň a pasoucí se ovce. Přijíždíme do Clifdenu, odkud vede tzv. Sky road, okružní vyhlídková silnice podél zátoky Clifden Bay.

Pro mě je tohle jednoznačně nejkrásnější část Irska. Bohužel hodně prší, takže se jen krátce zastavujeme u pláže ve vesničce Cleggan, Tedík zvrací (nevolnost z auta) a svačíme.

Zpátky se vracíme přes Westport a Charlestown. Je 21:30 když vcházíme do Armada Lodge. Petr zjišťuje, že někde ztratil doklad z Hertzu o zapůjčení auta. Naštěstí pasy a peníze máme.