pondělí 19. července 2010

Deníček z Irska – den osmý (sobota 17.7. 2010)

V 8:40 se loučíme s majitelem Armada Lodge, nasedáme do auta a míříme do Dublinu. Petr si na jízdu vlevo zvykl tak, že si troufá do centra hlavního města, proto trochu měníme plány. Nejprve pojedeme do penzionu v Dublinu, kde si necháme kufry, teprve potom vrátíme auto v Hertzu na letišti. Po jedné zastávce na svačinu jsme v poledne v Dublinu. Tedík asi 700m před cílem zvrací z okénka auta (přímo na hlavním nábřeží). Prší. V 12:15 se ubytováváme v Hazelbrook house na ulici Lower Gardiner (na druhé straně ulice, než jsme byli ubytováni vloni). Po svačinoobědě v podobě sendvičů nasedáme naposledy do auta a míříme ho na dublinské letiště do Hertzu vrátit. Během našeho pobytu v Irsku jsme najeli celých 1750 km!

Kupujeme si rodinnou zpáteční jízdenku na autobus Airlink. Tím se také vydáváme zpět do města, kde jsme krátce po třetí hodině. Vystupujeme na O´Connell Bridge, jdeme na Grafton Str. , kde je Tedík naprosto uchvácen výstupy pouličních umělců a vyžaduje zakoupení jakéhokoliv hudebního nástroje, aby se mohl také předvést.

Pokračujeme do parku St. Stephen´s green.

Večeříme v restauraci na nábřeží u O´Connell Bridge. Zpět do Hazelbrook house se vracíme ve 20:00.