pondělí 19. července 2010

Deníček z Irska – den devátý (neděle 18.7. 2010)

Vstáváme v 8:30, oblékáme se a jdeme do jídelny na snídani. V 10:30 si v penzionu ukládáme kufry a jdeme se podívat do Temple Bar Str.
Během mého nakupování na Henry Str. v Penneys kluci sledují pouliční umělce. Poté jdeme všichni do hračkářství. Kluci si nakonec vybírají letadla. Obědváme na O´Connor Str. v Burger Kingu.
Jdeme si do Hazelbrook house pro kufry, odtud pak rovnou na autobusové nádraží Busáras. Sice je to kousek, ale jdeme v sestavě 2 dospělí, dvě děti, 3 kufry a 4 batohy. V 15:00 nasedáme do autobusu a jedeme na letiště.
Čekáme dlouhou frontu na odbavení kufrů a procházíme letištní kontrolou. Máťa odmítá projít rámem, tak ho musím vzít na ruku. Svačíme a kluci se u toho dívají na přistávající letadla.
Čekáme a v 18:15 konečně nastupujeme do letadla. V letadle ještě čekáme na zpožděnou cestující, v 18:45 odlétáme do Prahy. Při stoupání se chce Máťovi na záchod, musí to ale chvilku vydržet, zbytek cesty už je v poklidu. Tedík usíná a já ho budím před přistáním, aby o nic nepřišel, Máťa usíná těsně před dosednutím na ranvej, necháváme ho spát. V Praze je 22:00, vyzvedáváme si kufry a v 22:30 vyjíždíme s dědou domů. Tam jsme v 23:25.