neděle 11. července 2010

Deníček z Irska – den první (sobota 10.7. 2010)

Z domova na letiště odjíždíme v 10:15, v 13:20 odlétáme s Ryanair do Dublinu. Přistáváme v 14:45 irského času. Vyzvedáváme kufry, kupujeme si svačinu a vyřizujeme zapůjčení auta (Renault Megan) v Hertzu.
V 16:30 odjíždíme z půjčovny na druhou stranou ostrova. Začíná pršet. Petr si zvyká na jízdu vlevo. Po absolvování dublinského okruhu jedeme směrem na Mullingar, po cestě nakupujeme zásoby jídla, v Longfordu na kruhovém objezdu špatně odbočujeme a ocitáme se v centru města. Prší čím dál tím víc. Petr ohýbá zrcátka vlevo zaparkovaným autům, až ohne i to naše. Lije jako z konve. Naštěstí nacházíme cestu zpět, pokračujeme na Carrick on Shannon, Boyle a Sligo, od něhož je 20 km severně vesnice Grange. Za ní odbočujeme k oceánu a přijíždíme k cílu naší cesty – penzionu s názvem Armada Lodge. Je 20:50 a silně prší.
Ubytováváme se a vybalujeme. Máme k dispozici plně vybavenou kuchyň s obývákem, ložnici, dvě šatny a koupelnu. Taky nádherný napůl zasklený balkon, odkud je krásný výhled (vlevo se pasou krávy, vpravo koně, uprostřed je zahrada a před ní oceán), večeříme, kluci řádí, kolem půlnoci jdeme všichni spát.

J.

"Drive on left" na předním skle auta (aneb pro blbé...)